dijous, 23 de gener del 2014

COLL PER A LA CONSUELO

Fa uns mesos a laFira DIY de Sabadell em vaig comprar algunes llanetes Shilasdair, entre elles un cabdell de Shilasdair Aran.

De seguida vaig pensar en fer-li un coll a la meva sogra per regalar-li pel Tió. Ella no és de portar molta floritura, així que em vaig decidir per alguna cosa senzilla.

El patró és el Darkside Cowl, i es pot trobar al Ravelry.

Ana
___________________

Hace unos meses en la Fira DIY de Sabadell me compré algunas lanas Shilasdair, entre ellas un ovillo de Shilasdair Aran.

En seguida pensé en hacerle un cuello a mi suegra para regalarle en el Tió. Ella no es de llevar mucha floritura, así que me decidí por alguna cosa sencilla.


El patrón es el Darkside Cowl y se puede encontrar en Ravelry.




dimecres, 15 de gener del 2014

BARRETS DE BEBES I NENS PETITS

A través d’una amiga que vaig conèixer quan apreníem a fer patchwork, vaig conèixer a Vanessa, una de les integrants del Lambada Estudi, un estudi fotogràfic del Prat fantàstic.

Va ser ella la que es va posar en contacte amb mi i em va fer una proposta… fer diferents gorros de bebè per fotografia de nounat.

El resultat ha estat tot un ventall de barretets petitons i diferents, m’ha encantat fer-los, sobretot perquè la Vanessa em va deixar molta llibertat de colors i estils, així que hi ha una mica de tot.

Les llanes són una mica de tot arreu, alguna del Llanàrium, alguna de l´Ifil i alguna de l´Ovillos.com.






















Aquest altre barret d’aviador l’he fet pel meu nebot Hugo, té un any i mig i li queda moníssim!! Jeje.


Ana

_________________________________


A través de una amiga que conocí cuando aprendíamos a hacer patchwork, conocí a Vanessa, una de las integrantes del Lambada Estudi, un estudio fotográfico del Prat fantástico.

Fue ella la que se puso en contacto conmigo y me hizo una propuesta... hacer diferentes gorros de bebé para fotografía de recién nacido.

El resultado ha sido todo un abanico de gorritos pequeñitos y diferentes, me ha encantado hacerlos, sobretodo porque Vanessa me dejó mucha libertad de colores y estilos, así que hay un poco de todo.

Las lanas son un poco de todas partes, alguna del Llanàrium, alguna del Ifil y alguna del Ovillos.com.


El gorro de aviador lo he hecho para mi sobrino Hugo, tiene un año y medio y le queda monísimo!! Jeje.

Ana

dissabte, 4 de gener del 2014

Cabo Mittens

 Son les meves primeres mitenes. Estan fetes amb un sol cabdell SMC Select Extra Soft Merino, comprat al Llanàrium. Al patró original li vaig incloure el dit polze, ho he de practicar per què crec que m'ha quedat com un choriço.

Estic força contenta amb el resultat i les he aprofitat moltíssim aquest Nadal.  





Son mis primeras miretenes. Estan hechas con un solo ovillo de SMC Select Extra Soft Merino, comprado en Llanàrium. Al patrón original le he añadido un dedo pulgar, lo tengo que practicar más porque creo que me ha quedado como un chorizo.

Estoy bastante contenta con el resultado y las he aprovechado muchísimo esta Navidad.

Laura